[بلاگ بیان] شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ ابراهیم اچ کا ۶ نظر

قالب وبلاگ موزیک مخصوص بلاگ بیان در ادامه مطلب

برای دیدن پیش نمایش و دموی قالب اینجا کلیک کنید

دانلود کد ها در ادامه مطلب:

کد ساختار قالب

کد css

*لطفا نظرات خود را در رابطه با قالب ها بهمون بگید

و اینکه اگر مشکلی بود در قسمت نظرات بپرسید*

#آموزش:

1.توجه کنید طراح این قالب وبلاگ farhan هست

و تمام آموزش های این قالب رو اونجا می تونید نگاه کنید.

2.اگر به پیشنمایش قالب خوب توجه کنید

یکسری از پست های موزیک به صورت دایره و پلیر هستن

و یکسری معمولی، برای اینکه پست های موزیک خود را

از حالت معمولی به حالت پلیر تبدیل کنید

(کافیه 4 عدد نقطه جلوی عنوان مطلبتون بگذارید)

مثلا اگر عنوان مطلب هست:{ آهنگ گنجشگک/فرهاد مهراد }

در ویرایش مطلب جلوی فرهاد مهراد 4 تا .... بگذارید بعد ذخیره کنید

الان پست شما تبدیل به پلیر شده است.

بازم سوالی بود بپرسید اگر بلد بودیم جواب میدیم

سلام به مدیر محترم خانه‌بلاگ. ازین قالب شما برای خودم استفاده کردم. بسیار هم مطلوب و شکلیل است. خدا به شما سلامتی دهاد. زنده باشید. با احترام و ادب.
سلام ممنون از شما و طراح قالب سایت trash.
سلام مجدد جناب ابراهیم اچ کا. به یک ایراد فنی درین قالب برخوردم که مطالب «ادامه‌ی مطلب» را زمانی که به ادامه می‌رویم، نشان نمی‌دهد. می‌شه علت را بفرمایید تا بتوانم این قالب متین و جذاب را برای سایتم استفاده کنم. متشکرم.
سلام بزرگوار در قسمت تنظیمات پیشرفته وبلاگ قسمت تنظیمات مطالب گزینه است با عنوان( متن قبل از ادامه مطلب در نمایش کامل مطلب ظاهر نشود)، شما مراجعه کنید و ببینید که تیک این گزینه فعال است یا خیر/تیک را تغییر حالت بدهید و ذخیره کنید اینبار تست کنید و نتیجه رو بفرمایید/لینک تصویری هم که فرستادم تماشا کنید تا راحت تر متوجه توضیحاتم بشید/موفق باشید
https://bayanbox.ir/view/6470643912334388657/chrome-capture-2023-11-5.png
سلام مجدد مدیر محترم. از راهنمایی‌هایی که مرقوم داشتید ممنونم. منظورم این است: تا پستی را درج تصویر نگذاری، ادامه مطلب نشان داده نمی‌شود. ولی همین‌که بالای پست درح تصویر را لینک عکس بذاری، ادامه‌ی مطلب نشان داده می‌شود.
سلام با مشورت با یکی از طراحان توانستیم علت رو پیدا کنیم و اصلاح شد قسمت ساختار قالب رو دوباره بارگذاری می کنم دانلود و جایگزین فرمایید/ممنون از مشارکت شما
سلام جناب بزرگوار. از زحمات و محبت‌هات خیلی متشکرم. طبق فرموده‌ی شما کدهای «ساختار» را مجدد دانلود و در قالب وبلاگ خودم پیاده کردم. درست شد. خداقوت. راستی! یک مودر اشکال فنی دیگر را رفع نکردید. این را:

برای هر پست درج تصویر وقتی می‌گذاری، ادامه‌ی مطلب که می‌ری، مطالب صفحه‌ی اصلی در بخش ادامه‌ی مطلب تکرار می‌شود. یعنی دو تکه می‌گردد. مثل این لینک من:

https://qaqom.blog.ir/post/2398

و نیز هر پستی که درج تصویر خورد: مثل این لنیک من:

https://qaqom.blog.ir/post/2383

در پایان از راهنمایی فنی شما گرامی ممنونم. برای روح اموات‌تان فاتحه خواندم.
تیک این قسمت در طراحی این قالب حتما باید فعال باشه/تست کنید ببینید درست میشه
سلام و صدسپاس آقا. دست مریزاد. تیک را اعمال کردم. الآن درست شد. دیروز ولی همین تیک را زدم، عمل نمی‌کرد، حالا که ساختار را رفع عیب کردی، حل شد. فقط یک مورد دیگر اینه: در پست‌هایی با درج تصویر بر روی عنوان پست، قضیه‌ی عیب فنی ادامه‌مطلب مرتفع شد. اما بنده می‌خواهم در پست‌هایی که ادامه‌مطلب می‌زنم بدون درج تصویر، کل متن صفحه‌ی آن پست در ادامه‌ی مطلب هم کامل بیاید. می‌شود این کار؟ البته تیک هم طبق همین فرموال که آدرس عکس مدیریت پیشرفته را فرستادی، باشد. سپاس.
سلامت باشید/متوجه صحبتتون شدم/ظاهرا طراح این قالب این امکان رو قرار ندادن/بازم در اولین فرصت پیگیری میکنم/ولی فعلا با یک ترفند می توان مشکل رو حل کرد اونم اینکه متن قبل از ادامه مطلب رو جدا از کل مطلب وارد کنید یعنی در ویرایشگر قسمت ادامه مطلب بالاتر از کل مطلب تکرار شود.
سلام بر جناب ابراهیم اچ کا دوست صبور و پرحوصله. خوشحالم بنده را تحمل کردید. ترفند بسیار معقولی دادید. چشم. حتماً. شب خوب و شعُفی داشته باشید. درود.
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی